Na dworcu Kraków Główny otwarto Centrum Obsługi Klienta Kolei Małopolskich
Wicemarszałek Łukasz Smółka poinformował podczas otwarcia placówki, że pasażerowie zakupią tam bilety na pociągi Kolei Małopolskich oraz pozostałych przewoźników kolejowych, a także bilety autobusowe na Małopolskie Linie Dowozowe, które należą do Kolei Małopolskich. Klienci uzyskają tam pełną wiedzę na temat planowanych podróży, a także będą mogli zgłosić reklamacje dotyczące przejazdów.
Według Smółki otwarcie Centrum Obsługi Klienta w pasażu dworca Kraków Główny to kolejny przejaw otwarcia na mieszkańców samorządowego przewoźnika.
„Bardzo dziękujemy pasażerom za wybór Kolei Małopolskich. Chcemy, aby byli oni zadowoleni z oferowanych przez nas usług. Jesteśmy otwarci na dyskusje z pasażerami, a udostępnione dziś centrum jest przyjazne osobom z niepełnosprawnościami, przyjazne pasażerom z dziećmi” - zaznaczył wicemarszałek.
Jak wskazali przedstawiciele przewoźnika, Koleje Małopolskie uruchamiając stacjonarny punkt na krakowskim dworcu chcą w ten sposób przenieść ciężar sprzedaży biletów z konduktorów w pociągach na punkty stacjonarne oraz kanały elektroniczne. Równolegle jest też rozbudowywana sieć automatów – według zapowiedzi pojawi się np. dodatkowych sześć biletomatów na dworcu Kraków Główny.
W marcu, w miesiącu pilotażowym placówka będzie otwarta w godz. 7.15 – 16.15.(PAP)
rgr/ skr/